Prekės
Akcijos

Naujienos

Prekiniai ženlai "Tymbark" ir "Kėdainių konservų fabrikas" įvertinti, kaip geriausi savo kategorijoje

2017 08 23

Tyrimą „Best Buy Award Millennials 2017/2018“ atliko Šveicarijos tarptautinių tyrimų ir sertifikavimo kompanija ICERTIAS. Šis tyrimas Lietuvos rinkoje buvo atliekamas šių metų birželį ir liepą. Tyrime dalyvavo 1200 respondentų (18–37 metų amžiaus). Bendrovės negali savęs nominuoti ar tiesiogiai pateikti prašymų dalyvauti rinkos tyrime. Prekės ženklai „užsitarnauti“ „Best Buy Award“ statusą galėjo tik respondentams įvardijus paslaugą ar prekę kaip geriausią pasirinkimą tam tikrose kategorijose. Atsakydami į tyrimo klausimus respondentai galėjo patys, savais žodžiais apibūdinti produktus ir paslaugas.

Tūkstantmečio arba Y karta, kaip apibūdina demografai, - tai 17–37 metų amžiaus žmonės, gimę tūkstantmečių sandūroje. Skaičiuojama, kad ši karta jau turi arba per artimiausius kelerius metus turės didžiausią perkamąją galią – tai reiškia, jog gamintojams ir paslaugų tiekėjams ši auditorija tampa svarbiausia vartotojų grupe. Tūkstantmečio karta pasitiki internete prieinama informacija ir nepažįstamų žmonių rekomendacijomis. Šios kartos atstovai lengvai priima naujus produktus ir paslaugas, siekia būti inovatoriais, o ne sekėjais, nuo jų priklauso ekonomikos augimas ir plėtra. Todėl vis daugiau įmonių pasaulyje savo rinkodaros kampanijas nukreipia būtent į šią auditoriją.

Geriausiai savo kategorijose įvertinti buvo ir tokie prekiniai ženklai kaip „Obelių“ (aliejaus kategorija), „Jacobs“ (tirpios kavos kategorija), „Knorr“ (tirpių sriubų kategorija), „Neptūnas” (negazuoto mineralinio vandens buteliuose kategorija), „Kėdainių konservų fabrikas“ (kečupo kategorija), „Tymbark“ (vaisių sulčių kategorija), „Schauma“ (plaukų šampūnų kategorija), „L'Oréal“ (veido kremų kategorija), „Barilla“ (makaronų kategorija), „Swedbank“ (bankų kategorija), „Ergo“ (draudimo kompanijų kategorija).

Tyrimas atskleidžia vartotojų asmeninę patirtį, nuomones, pasitenkinimo lygį, o šie duomenys naudojami vertinant prekių ir paslaugų kainos ir kokybės santykį rinkoje.

Daugiau portale Delfi: